Nu încercați să contactați BRD Finance. Niciodată!
Am vrut să închid un card BRD Finance. M-am dus la o sucursală BRD, mi-au spus că nu e treaba lor, că să sun la finance. Aparent sunt entități diferite.
Am găsit un număr de contact și am sunat. Mi-a răspuns, surprinzător, robotul. A fost cea mai lungă convorbire cu un robot din viața mea. Un așa meniu încurcat și lung nu am mai întâlnit nicăieri. Am îndurat întrebările de verificare, întrebările prin care să își dea ei seama ce vreau, chiar și atunci când mi-au cerut să tastez repede CNP-ul. Când, în sfârșit, mă redirecționează către un OM, eram cel mai fericit. Ghinon! După ce mi-au zis că o să fiu înregistrat și că intru imediat în legătură cu un consultant nu s-a mai întâmplat nimic. Și nu, nu se întmplă ca la alții, îți pun o melodie pe fundal și, din când în când, anunță că toți consultanții sunt ocupați și să mai am puțină răbdare. Aici nu se auzea nimic. Liniște totală. Am vrut să fac o glumă ceva, dar m-am gândit să nu fie vreun moment de reculegere. Și, după vreo 3 minute de ascultat liniștea, am închis. Nu m-am sunat înapoi, așa cum fac atunci când au vreo ofertă de băgat pe gât.
I-am contactat și pe pe mail.
Dar nu știu de ce mă agit. Mai bine anulez ultima plată și mă sună ei sigur.